SV Gusto

Commissies.

Actief lid zijn van onze vereniging brengt heel wat voordelen met zich mee.

Vanaf september 2021 zijn de inschrijvingen weer open.

IntroCo

Het is een traditie geworden dat SV Gusto de introductieweek voor de nieuwe studenten organiseert, in nauwe samenwerking met de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen.

De leukste activiteiten, avonden en feesten worden georganiseerd tijdens de Intro! De perfecte aangelegenheid om je te mengen onder de andere studenten en zo nieuwe vrienden te maken.
Als lid van de IntroCo ben je verantwoordelijk voor het organiseren van deze week en is het jouw taak om de nieuwe studenten welkom te heten bij de opleiding Food & Business. Door deze week leer je alle eerstejaars kennen en kan je jouw introductieweek nog eens herbeleven!

PromoCo

Begin van het nieuwe jaar wordt er door SV Gusto een klassenvertegenwoordiger gekozen, die verantwoordelijk is voor de communicatie tussen de vereniging en de klasgenoten (leden). De taak voor als jouw als lid van de PromoCo is heel simpel: berichtjes die SV met jouw deelt, deel jij vervolgens in je klassenapp.

ReisCo

Stel jezelf eens voor; al enkele weken ben je aan het zwoegen en aan het zweten om je tentamens binnen te slepen.. wat zou er nou het mooiste zijn nadat je deze week hebt doorstaan? Een super leuke studiereis! En dat is exact hetgene wat de ReisCo gaat organiseren! Een jaar lang wordt er hard gewerkt om deze onvergetelijke reis te verwezenlijken. Tijdens deze trip worden er bezoeken gebracht aan de ambassades, bedrijven, hogescholen en universiteiten. Om al deze leerzame, uitdagende en indrukwekkende momenten te verwerken zullen uiteraard de nodige versnaperingen genuttigd worden in één van de sfeervolle cafétjes (tegelijkertijd) in het culturele centrum. Ook zal een bezoekje aan een van de clubs er zeker niet bij in schieten.

StudieCo

Centje bijverdienen? Als lid van de StudieCo voorzie jij je medestudenten van de samenvattingen. Je ontvangt €15 per geleverde samenvatting en je bent hiermee tevens actief lid binnen onze vereniging.

UitjesCo

Ben jij creatief én houd je ervan om activiteiten te organiseren? Dan is de UitjesCo voor jouw gemaakt! Als lid van de UitjesCo organiseer je activiteiten voor de leden.. van (shotjes)bowlen tot pompoenen uithollen. Het kan niet gek genoeg!

ActieCo

Door je aan te melden als lid van de ActieCo kom jij in contact met je latere werkveld. Jij regelt de masterclasses en de bedrijfsbezoeken en dit zorgt ervoor dat jij een groot netwerk creëert! Dit kan je helpen met het vinden van een stage of gewoonweg als je later op zoek gaat naar een geschikte baan.

KasCo

Deze functie wordt vervuld door oud-bestuursleden. Zij controleren de financiën van het huidige bestuur.

PartyCo

Naast alle stress van school, de projecten en de tentamens, is er ook een uitlaatklep nodig. Daarom is er de PartyCo. Zij zorgen ervoor dat de studenten van Food & Business soms even een uitstapje kunnen maken uit het boekenwereldje. De PartyCo organiseert leuke feesten en borrels in de Stamkroeg van SV Gusto: Bascafé. In samenwerking met andere studieverenigingen worden de leukste en meest memorabele feestavonden georganiseerd. Kortom, de PartyCo is verantwoordelijk voor de mooiste avonden van de studententijd!

Word commissielid!
(vanaf september 2021 nemen wij weer nieuwe inschrijvingen aan)

Deze site is beschermd door reCAPTCHA en het Google
    Privacy Policy en
    Terms of Service zijn van toepassing.

Winkelwagen
      U Winkelwagen is leegTerug naar de winkel.